Μαζί με κάποια προϊόντα τεχνολογίας μπορείς να αγοράσεις την επέκταση της εγγύησής τους ή εγγύηση για θραύση οθόνης. Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες σε συνεργασία με την ασφαλιστική εταιρεία Allianz.
- Τηλεοράσεις: + 3 χρόνια εγγύηση
- Ψυγεία: + 3 χρόνια εγγύηση
- Σκούπες Ρομπότ: + 3 χρόνια εγγύηση
- Laptops: + 1 χρόνο εγγύηση
- Κινητά: Εγγύηση θραύσης οθόνης για 1 χρόνο
Οι επεκτάσεις των εγγυήσεων λειτουργούν συμπληρωματικά με την ήδη υπάρχουσα εγγύηση των προϊόντων, η οποία είναι 2 χρόνια. |
Πώς μπορώ να αγοράσω επέκταση εγγύησης ή θραύσης οθόνης;
Αν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη για το προϊόν που έχεις επιλέξει, μόλις το προσθέσεις στο καλάθι σου θα εμφανιστεί η επιλογή Επέκταση εγγύησης/Θραύση οθόνης, καθώς και το κόστος της. Σε αυτό το σημείο και αφού επιλέξεις την υπηρεσία που θέλεις, θα χρειαστεί να πατήσεις Αποδοχή στους Όρους χρήσης και προϋποθέσεις και στο Έγγραφο Πληροφοριών. Μπορείς να πληρώσεις την υπηρεσία είτε με ηλεκτρονική πληρωμή είτε με αντικαταβολή. Στην περίπτωση της αντικαταβολής, το ποσό θα δοθεί στον διανομέα μαζί με την παράδοση του προϊόντος.
Όταν καταχωρήσεις την παραγγελία σου θα λάβεις email, στο οποίο θα επιβεβαιώνεται και η αγορά της υπηρεσίας.
Μετά την παράδοση του προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σου για να μας δώσεις κάποια στοιχεία, ώστε να εκδοθεί το ασφαλιστήριο. Οι πληροφορίες που θα χρειαστούμε είναι ο αριθμός απόδειξης που θα λάβεις από το κατάστημα και ο σειριακός αριθμός του προϊόντος. Τον σειριακό αριθμό θα μπορέσεις να τον εντοπίσεις, είτε στο κουτί του προϊόντος, είτε πάνω στο ίδιο το προϊόν.
Εμείς θα μεταφέρουμε τα παραπάνω στοιχεία στην εταιρεία Αllianz και σε λίγες εργάσιμες ημέρες θα λάβεις με email το ασφαλιστήριο σου.
Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που η συσκευή μου εμφανίσει βλάβη;
Εάν το προϊόν σου εμφανίσει ελάττωμα μέσα σε 2 χρόνια από την αγορά του, θα χρειαστεί να απευθυνθείς σε εμάς και να ακολουθήσεις τις οδηγίες των επιστροφών.
Εάν έχουν περάσει 2 χρόνια από την αγορά και προκύψει κάτι με το προϊόν σου, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Αllianz στο τηλέφωνο 2111098096.
Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που σπάσει η οθόνη του κινητού μου και έχω εγγύηση για θραύση;
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις απευθείας με την ασφαλιστική εταιρεία Αllianz στο τηλέφωνο 2111098096.
Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;
Ναι! Μπορείς να ακυρώσεις το ασφαλιστήριο σου, εάν άλλαξες γνώμη και δεν το έχεις χρησιμοποιήσει.
Θα χρειαστεί να στείλεις το έντυπο υπαναχώρησης στο email skroutz@allianz-assistance.gr (θα το βρεις στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας). Η ασφαλιστική εταιρεία θα σε ενημερώσει για το ποσό ασφαλίστρων που θα σου επιστραφεί από το Skroutz.