Αν διαπιστώσεις ότι το προϊόν που παρέλαβες είναι κατεστραμμένο ή σπασμένο, μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σου.
Στο αίτημα επιστροφής είναι σημαντικό να επιλέξεις ως αιτιολογία επιστροφής “Είναι ελαττωματικό” και να επισυνάψεις ξεκάθαρες φωτογραφίες του προϊόντος, ώστε να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε τη φθορά.
Μετά την υποβολή του αιτήματος επιστροφής, η ομάδα μας θα το επεξεργαστεί και θα λάβεις ένα νέο ενημερωτικό email για την εξέλιξή του.