Μπορείς να ακυρώσεις κάθε αποστολή της παραγγελίας σου ξεχωριστά μέσα από τον λογαριασμό σου.
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz.
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”.
- Πάτησε “Λεπτομέρειες” στην παραγγελία που σε ενδιαφέρει.
- Πάτησε “Ακύρωση αποστολής” στην αποστολή που θέλεις να ακυρώσεις.
Αν έχεις πληρώσει με κάρτα, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων δρομολογείται αυτόματα.
Ακύρωση αποστολής στο στάδιο ”Παραδόθηκε στην courier”
Αν ακυρώσεις μία αποστολή ενώ έχει ήδη παραδοθεί στη μεταφορική, υπάρχει περίπτωση να γίνει προσπάθεια παράδοσης. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αρνηθείς την παραλαβή της. Η επιστροφή των χρημάτων θα δρομολογηθεί μόλις το δέμα επιστρέψει στο κατάστημα.
Σημαντικές σημειώσεις
|