Σε περίπτωση ανεπιτυχούς προσπάθειας παράδοσης της παραγγελίας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις απευθείας με τη μεταφορική εταιρεία, ώστε να ορίσεις νέα ημερομηνία παράδοσης.
Μπορείς να βρεις τα στοιχεία επικοινωνίας της μεταφορικής είτε στις "Παραγγελίες" σου, πατώντας τον αριθμό αποστολής στις "Λεπτομέρειες" της παραγγελίας που δεν παρέλαβες, είτε στο σχετικό ενημερωτικό email που θα λάβεις.
Τέλος, οι περισσότερες συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες ενημερώνουν για την προσπάθεια παράδοσης μέσω SMS ή μέσω μηνύματος Viber, και δίνουν τη δυνατότητα επιλογής νέας ημερομηνίας ή νέου τρόπου παραλαβής, ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος τους.