Αν το δέμα που παρέλαβες περιέχει λιγότερα από τα προϊόντα που παρήγγειλες, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας, ώστε να φροντίσουμε να σου αποσταλούν τα προϊόντα που υπολείπονται, ή να δρομολογήσουμε την επιστροφή των χρημάτων σου.
- Πάτησε "Επικοινώνησε μαζί μας".
- Επίλεξε "Αποστολή & Παράδοση".
- Στη συνέχεια διάλεξε την αιτιολογία "Η παραγγελία μου παραδόθηκε ελλιπής".
- Συμπλήρωσε τον αριθμό παραγγελίας. Θα τον βρείς στη σελίδα “Παραγγελίες” και στα ενημερωτικά email που έχεις λάβει για την εξέλιξη της παραγγελίας σου.
- Επισύναψε, μια φωτογραφία του παραστατικού αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο πεδίο “Συνημμένα”.
- Πάτησε "Υποβολή".
- Η ομάδα του Skroutz θα επικοινωνήσει μαζί σου μέσω email.