Αν έχουν περάσει 12 μήνες από την παράδοση της παραγγελίας σου, δεν υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης αιτήματος επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σου.
Μετά το πέρας των 12 μηνών από την παραλαβή μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν μόνο αν είναι ελαττωματικό, με βάση τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση του. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να αναλάβεις εσύ την εξακρίβωση της κατασκευαστικής βλάβης από εξουσιοδοτημένο συνεργείο και στη συνέχεια να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε να σε εξυπηρετήσουμε.
Μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες για τις εγγυήσεις στην Πολιτική Επιστροφών.