Παρακάτω θα βρεις τους πιο συνήθεις λόγους επιστροφής ενός προϊόντος. Πάτησε πάνω στην αντίστοιχη ενότητα για να δεις περισσότερες πληροφορίες για την καταχώρηση του αιτήματός σου.
Είναι ελαττωματικό
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν:
- Έχει υποστεί φθορές κατά τη μεταφορά
- Εμφάνισε κάποια βλάβη
- Έχει κοντινή ή περασμένη ημερομηνία λήξης
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 12 μήνες μετά την αγορά.
- Τι γράφω στα σχόλια;
Περιέγραψε τη βλάβη που έχει εμφανίσει το προϊόν.
-Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Ανέβασε φωτογραφίες στις οποίες θα φαίνεται ξεκάθαρα το προϊόν και η βλάβη, εάν είναι εμφανής.
Επίσης, θα ήταν πολύ χρήσιμο να ανεβάσεις φωτογραφία της συσκευασίας, αν την έχεις ακόμα στη διάθεσή σου, αλλά και του παραστατικού αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Δεν είναι αυτό που παρήγγειλα
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
- Αν το προϊόν είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλες (Είχες παραγγείλει οδοντόβουρτσα και παρέλαβες οδοντόκρεμα).
- Αν το προϊόν δεν περιέχει όλα τα τεμάχια ή εξαρτήματα (Έχεις παραγγείλει τραπέζι και στη συσκευασία δεν περιέχονται οι βίδες για τη συναρμολόγηση)
- Αν παρέλαβες λιγότερα τεμάχια (Είχες παραγγείλει 5 τεμάχια σαπούνια και παρέλαβες 3 τεμάχια).
- Αν παρέλαβες διαφορετικό νούμερο (Είχες παραγγείλει σαγιονάρες νούμερο 38 και παρέλαβες 39).
- Αν το προϊόν που παρέλαβες έχει κάποιο διαφορετικό χαρακτηριστικό από αυτά στην περιγραφή στο Skroutz (Είχες παραγγείλει κινητό 128GB και παρέλαβες 64GB).
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι γράφω στα σχόλια;
Ανέφερέ μας ποιο προϊόν παρέλαβες και σε τι διαφέρει από αυτό που είχες παραγγείλει αρχικά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Ανέβασε φωτογραφίες στις οποίες θα φαίνεται πώς διαφέρει το προϊόν που παρέλαβες, εάν αυτό είναι δυνατό. Σε περίπτωση ελλιπούς παραγγελίας, ανέβασε και το παραστατικού αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Δεν μου κάνει το νούμερο
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν εμφανίζεται η συγκεκριμένη επιλογή, μπορείς να την επιλέξεις αν το νούμερο που παρήγγειλες δεν σου κάνει.
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Αν εμφανίζεται το πεδίο, ανέβασε φωτογραφίες που να επιβεβαιώνουν την αρχική κατάσταση του προϊόντος.
Άλλαξα γνώμη
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου ή αν τελικά δεν το χρειάζεσαι.
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Αν εμφανίζεται το πεδίο, ανέβασε φωτογραφίες που να επιβεβαιώνουν την αρχική κατάσταση του προϊόντος.
Παρέλαβα κατεστραμμένο προϊόν
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν που παρέλαβες σου παραδόθηκε σπασμένο, ταλαιπωρημένο ή με σκισμένη συσκευασία.
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Αν εμφανίζεται το πεδίο, ανέβασε φωτογραφίες που να επιβεβαιώνουν την αρχική κατάσταση του προϊόντος και της συσκευασίας.