Μπορείς να ακυρώσεις τη συνδρομή σου και να ζητήσεις την επιστροφή των χρημάτων σου για την τελευταία ανανέωση, μέσα από τον λογαριασμό σου.
Σημαντικές σημειώσεις
-
Για να επιστραφεί το ποσό που έχει χρεωθεί για τη συνδρομή θα πρέπει:
-
να έχεις ολοκληρώσει έως και μία αγορά με Skroutz Plus και το αίτημα ακύρωσης να έχει καταχωρηθεί εντός ενός χρόνου από την εγγραφή, αν έχεις το ετήσιο πλάνο.
- να μην έχεις ολοκληρώσει καμία αγορά με Skroutz Plus και το αίτημα ακύρωσης να έχει καταχωρηθεί εντός ενός μήνα από την εγγραφή, αν έχεις το μηνιαίο πλάνο.
- Επίσης θα πρέπει να μην έχει γίνει χρήση κουπονιού που μπορεί να έχεις λάβει μαζί με πρόσκληση για την υπηρεσία από κάποιον φίλο σου.
|
Για να διακόψεις τη συνδρομή Skroutz Plus θα χρειαστεί να πατήσεις "Ακύρωση συνδρομής & επιστροφή χρημάτων", επιλέγοντας "Διαχείριση Συνδρομής" μέσα από τον Skroutz Plus λογαριασμό σου.
Η επιλογή θα είναι διαθέσιμη μόνο αν πληρούνται τα παραπάνω κριτήρια.
Αναλυτικές πληροφορίες μπορείς να βρεις και στους Όρους Χρήσης.