Αν επέλεξες “Έκδοση τιμολογίου” για παραγγελία που αποτελείται από περισσότερες από μια αποστολές, τότε υπάρχει η πιθανότητα κάποιο από τα καταστήματα που σε εξυπηρέτησαν να μην υποστηρίζει έκδοση τιμολογίου και να σου στείλει απόδειξη.
Σε αυτήν την περίπτωση, πριν ολοκληρώσεις την αγορά σου, εμφανίζεται στο καλάθι σου η ένδειξη “Αυτό το προϊόν ενδέχεται να μη συμπεριλαμβάνεται στο τιμολόγιο” κάτω από τη συγκεκριμένη αποστολή.
Αν το παραπάνω μήνυμα δεν έχει εμφανιστεί και παρ’ όλα αυτά λάβεις απόδειξη αντί για τιμολόγιο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας.
- Πάτησε "Επικοινώνησε μαζί μας".
- Επίλεξε "Πληρωμές & Επιστροφή Χρημάτων".
- Στη συνέχεια διάλεξε την αιτιολογία "Αγορές με τιμολόγιο".
- Συμπλήρωσε τις υπόλοιπες πληροφορίες.
- Πάτησε "Υποβολή".
- Η ομάδα του Skroutz θα επικοινωνήσει μαζί σου μέσω email.