Οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να προκύψει ένα πρόβλημα πληρωμής ποικίλουν και μπορεί να διαφέρουν από τράπεζα σε τράπεζα, καθώς και να αφορούν ρυθμίσεις της κάρτας, του λογαριασμού, της συσκευής ή και του δικτύου που έχεις συνδεθεί.
Μερικές από τις πιο συνήθεις αιτίες για τις οποίες κάποιοι χρήστες έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα κατά την πληρωμή παραγγελίας με κάρτα είναι:
-
Καταχώρηση λάθος στοιχείων της κάρτας.
Βεβαιώσου ότι έχεις συμπληρώσει σωστά τα στοιχεία της κάρτας σου, καθώς και ότι η κάρτα δεν έχει λήξει. Σε περίπτωση που τα στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί είναι λανθασμένα η πληρωμή δεν θα μπορέσει να ολοκληρωθεί.
-
Καταχώρηση λάθος κωδικών κατά τη διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων της κάρτα από την τράπεζα (3-D Secure).
Η διαδικασία ταυτοποίησης μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με την εκδότρια τράπεζα αλλά και τον τύπο κάρτας, γι’ αυτό διάβασε προσεκτικά τις οδηγίες που εμφανίζονται στη σελίδα πριν προχωρήσεις. Αν ο κωδικός ή οι κωδικοί ταυτοποίησης είναι λάθος η πληρωμή δε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί. Στις περισσότερες περιπτώσεις είτε θα εμφανιστεί το αντίστοιχο μήνυμα λάθους μέσα στο παράθυρο της τράπεζας, είτε το μήνυμα “Η τράπεζα δεν ενέκρινε τη συναλλαγή”.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία 3-D secure, σου προτείνουμε να απευθυνθείς στην τράπεζα σου. -
Υπερφόρτωση του συστήματος της τράπεζας.
Αν τα στοιχεία της ταυτοποίησης 3-D Secure είναι σωστά και δεν εμφανίζεται κάποιο σφάλμα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η αδυναμία πληρωμής να οφείλεται στον μεγάλο φόρτο του συστήματος της τράπεζας τη στιγμή που κάνεις τη συναλλαγή.
Μπορείς να περιμένεις κάποια λεπτά και να ξαναπροσπαθήσεις να ολοκληρώσεις την πληρωμή της παραγγελίας σου.
-
Ανεπαρκές υπόλοιπο στην κάρτα.
Αν το κόστος της παραγγελίας υπερβαίνει το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας σου, τότε η πληρωμή δεν θα ολοκληρωθεί και θα εμφανιστεί το μήνυμα “Η τράπεζα δεν ενέκρινε τη συναλλαγή”.
Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ( browser) ή να συνδεθείς σε κάποιο άλλο δίκτυο ή άλλη συσκευή ώστε να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου. -
Η κάρτα έχει εκδοθεί σε χώρα που δεν υποστηρίζεται.
Για Αγορές μέσω Skroutz υποστηρίζεται η πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σε μία από τις χώρες που αναγράφονται στο άρθρο “Μπορώ να πληρώσω με κάρτα εξωτερικού;” -
Ο υπολογιστής ή/και το δίκτυο που χρησιμοποιείς έχουν προδιαγραφές και περιορισμούς που αποκλείουν τη δυνατότητα ολοκλήρωσης της ηλεκτρονικής πληρωμής.
Οι περιορισμοί αυτοί πιθανώς να οφείλονται στο πρόγραμμα προστασίας (firewall/antivirus) του υπολογιστή σου, σε ρυθμίσεις και περιορισμούς στο δίκτυο σου, αν είναι εταιρικό, ή σε κάποια ρύθμιση στο πρόγραμμα περιήγησης (browser) που έχεις συνδεθεί και εμποδίζει την ολοκλήρωση της πληρωμής.
Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ( browser) ή να συνδεθείς σε κάποιο άλλο δίκτυο ή άλλη συσκευή ώστε να πραγματοποιήσεις την παραγγελία σου.