Μαζί με κάποια προϊόντα τεχνολογίας μπορείς να αγοράσεις τα παρακάτω Ασφαλιστικά Προϊόντα Επέκτασης Εγγύησης & Προστασίας συσκευών από ατύχημα, τα οποία είναι διαθέσιμα σε συνεργασία με την ασφαλιστική επιχείρηση Allianz Partners, προς το παρόν μόνο για αγορές σε Ελλάδα και Κύπρο:
- Επέκταση εγγύησης
- Προστασία συσκευής από ατύχημα
- Προστασία για θραύση οθόνης από ατύχημα
- Ατυχηματική ζημιά για προϊόντα τεχνολογίας για ένα έτος
Σημαντικές σημειώσεις
|
Πώς μπορώ να αγοράσω τις υπηρεσίες;
Τα διαθέσιμα ασφαλιστικά προϊόντα θα τα δεις μόλις προσθέσεις στο καλάθι σου το προϊόν που έχεις επιλέξει. Σε αυτό το σημείο, θα δεις επίσης το κόστος τους και τη διάρκειά τους.
Αφού επιλέξεις την υπηρεσία που θέλεις, για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η αγορά της θα χρειαστεί να διαβάσεις και να πατήσεις αποδοχή στο Έγγραφο Πληροφοριών και τους Όρους χρήσης και προϋποθέσεις.
Για Ελλάδα
Για Κύπρο
Μπορείς να πληρώσεις την υπηρεσία είτε με ηλεκτρονική πληρωμή είτε με αντικαταβολή. Στην περίπτωση της αντικαταβολής, το ποσό θα δοθεί στον διανομέα μαζί με την παράδοση του προϊόντος.
Όταν καταχωρήσεις την παραγγελία σου θα λάβεις email, στο οποίο θα επιβεβαιώνεται και η αγορά της υπηρεσίας.
Μετά την παράδοση του προϊόντος, εμείς στέλνουμε αυτόματα στην Allianz, όλα τα απαρίατητα στοιχεία και σου στέλνουν μέσα στις επόμενες ημέρες το ασφαλιστήριο στο email σου.
Αν η παραγγελία σου έχει πληρωθεί με έκδοση τιμολογίου, θα χρειαστεί να συμπληρώσεις κάποια στοιχεία στη φόρμα Ο λογαριασμός μου > Παραγγελίες > Ασφάλιση συσκευής, ώστε να εκδοθεί το ασφαλιστήριο.
Οι πληροφορίες που θα χρειαστούμε είναι ο αριθμός απόδειξης που θα λάβεις από το κατάστημα και ο σειριακός αριθμός του προϊόντος. Τον σειριακό αριθμό θα μπορέσεις να τον εντοπίσεις, είτε στο κουτί του προϊόντος, είτε πάνω στο ίδιο το προϊόν.
Εμείς θα μεταφέρουμε τα παραπάνω στοιχεία στην εταιρεία Allianz Partners και σε λίγες εργάσιμες ημέρες θα λάβεις με email το ασφαλιστήριο σου.
Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που η συσκευή μου εμφανίσει βλάβη ή ζημιά από ατύχημα;
Εάν το προϊόν σου εμφανίσει ελάττωμα κατά την διάρκεια της εγγύησης του κατασκευαστή (2 χρόνια από την αγορά του), θα χρειαστεί να απευθυνθείς σε εμάς και να ακολουθήσεις τις οδηγίες των επιστροφών.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, βλάβης ή ατυχήματος της συσκευής σας και εφόσον έχεις αγοράσει αντίστοιχο ασφαλιστικό προϊόν, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Αllianz Partners στο τηλέφωνο 2111098098 (για Ελλάδα) ή (+357) 22 55 49 11 (για Κύπρο) έχοντας διαθέσιμα:
- Τον Αριθμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου π.χ. GDxxxxxxxxxxxxx
- Την απόδειξη αγοράς της συσκευής
Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;
Ναι! Μπορείς να ακυρώσεις το ασφαλιστήριο σου, εάν άλλαξες γνώμη και δεν το έχεις χρησιμοποιήσει. Έχεις δικαίωμα εντός 14 ημερών να ακυρώσεις το συμβόλαιό σου.
Θα χρειαστεί να στείλεις το έντυπο υπαναχώρησης που θα το βρεις στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:
- Μέσω email στο skroutz@allianz-assistance.gr
- Μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Πρεμετής 10, Άγιος Δημήτριος Αττικής, Τ.Κ. 17342
Η ασφαλιστική εταιρεία θα σε ενημερώσει για το ποσό ασφαλίστρων που θα σου επιστραφεί από το Skroutz.