Θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μας; Μπορείς να βρεις όλους τους διαθέσιμους τρόπους στη νέα σελίδα επικοινωνίας!
Από το ίδιο σημείο, μπορείς να διαχειριστείς και την παραγγελία σου!
Συγκεκριμένα, μπορείς:
- Nα αλλάξεις τη διεύθυνσης παράδοσης της παραγγελίας
- Να παρακολουθήσεις την πορείας της
- Να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις προϊόντα από την παραγγελία σου
- Να ζητήσεις να παραδοθεί στο γείτονα ή να προσθέσεις ένα σχόλιο για τη μεταφορική
- Να ακυρώσεις την παραγγελίας σου
- Nα καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής / αντικατάστασης αν έχεις παραλάβει την παραγγελία
- Να παρακολουθήσεις την πορεία του αιτήματος επιστροφής σου
- Να αλλάξεις ημερομηνία παραλαβής το δέματος επιστροφής
- Να ακυρώσεις το αίτημα επιστροφής σου
- Να εκτυπώσεις ή να ζητήσεις την αποστολή του παραστατικού σου
- Να βρεις την απόδειξη των μεταφορικών σου
- Να βρεις το αποδεικτικό επιστροφής χρημάτων αν έχεις ακυρώσει ή επιστρέψει την παραγγελία
Αν δε θέλεις να προχωρήσεις με κάποια από τις παραπάνω ενέργειες, επικοινώνησε μαζί μας και θα σου απαντήσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε!
Η ομάδα του Skroutz είναι διαθέσιμη για να σε βοηθήσει από τις 9 το πρωί έως τις 8 το βράδυ καθημερινά, εκτός Κυριακής.
Εάν έχεις ήδη καταχωρήσει παραγγελία, μπορεί να σου ζητήσουμε τον κωδικό της για να την εντοπίσουμε. Τον κωδικό της παραγγελίας σου μπορείς να τον βρεις στις Παραγγελίες στον λογαριασμό σου, αλλά και στα ενημερωτικά emails που έχεις λάβει.