Θες να επικοινωνήσεις με το κατάστημα που αγόρασες ένα προϊόν, γιατί αντιμετωπίζεις κάποιο λειτουργικό πρόβλημα;
Χρειάζεσαι αλλαγές με το τιμολόγιο ή την απόδειξη που παρέλαβες με την παραγγελία σου;
Λείπουν εξαρτήματα από το προϊόν σου;
´Η χρειάζεσαι οδηγίες και συμβουλές για τη χρήση του;
Τώρα έχεις τη δυνατότητα, να το κάνεις, μέσα από το προφίλ σου άμεσα και απλά!
Πώς;
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”.
- Πάτησε "Επικοινώνησε με το Skroutz" δίπλα στην παραγγελία που περιέχει το προϊόν που θέλεις να κάνεις ερωτήσεις στο κατάστημα.
- Όταν θα σου ανοίξει ο εικονικός βοηθός, γράψε "Έχω ερώτηση για το προϊόν ή τη χρήση" και πάτα την επιλογή που θα σου δώσει.
- Γράψε το μήνυμα σου στο πεδίο Ας στείλουμε μήνυμα στο κατάστημα.
- Πάτα το κουμπί Αποστολή.
Το μήνυμα σου θα έχει σταλεί στο κατάστημα.
Όταν λάβεις απάντηση, θα ενημερωθείς με email και με notification για να μπεις στο προφίλ σου και να διαβάσεις την απάντηση!
Σημαντικές σημειώσεις
|