Μαζί με κάποια προϊόντα τεχνολογίας μπορείς να αγοράσεις τις παρακάτω υπηρεσίες εγγύησης ή προστασίας συσκευών, οι οποίες είναι διαθέσιμες σε συνεργασία με την ασφαλιστική εταιρεία Allianz Partners:
- Επέκταση εγγύησης
- Προστασία συσκευής
- Προστασία για θραύση οθόνης
Οι επεκτάσεις των εγγυήσεων λειτουργούν συμπληρωματικά με την ήδη υπάρχουσα εγγύηση των προϊόντων, η οποία είναι 2 χρόνια. |
Πώς μπορώ να αγοράσω τις υπηρεσίες;
Τις διαθέσιμες υπηρεσίες θα τις δεις μόλις προσθέσεις στο καλάθι σου το προϊόν που έχεις επιλέξει. Σε αυτό το σημείο, θα δεις επίσης το κόστος τους και τη διάρκειά τους.
Αφού επιλέξεις την υπηρεσία που θέλεις, θα χρειαστεί να πατήσεις Αποδοχή στους Όρους χρήσης και προϋποθέσεις και στο Έγγραφο Πληροφοριών. Μπορείς να πληρώσεις την υπηρεσία είτε με ηλεκτρονική πληρωμή είτε με αντικαταβολή. Στην περίπτωση της αντικαταβολής, το ποσό θα δοθεί στον διανομέα μαζί με την παράδοση του προϊόντος.
Όταν καταχωρήσεις την παραγγελία σου θα λάβεις email, στο οποίο θα επιβεβαιώνεται και η αγορά της υπηρεσίας.
Μετά την παράδοση του προϊόντος, θα χρειαστεί να συμπληρώσεις κάποια στοιχεία στη φόρμα Ο λογαριασμός μου > Παραγγελίες > Ασφάλιση συσκευής, ώστε να εκδοθεί το ασφαλιστήριο.
Οι πληροφορίες που θα χρειαστούμε είναι ο αριθμός απόδειξης που θα λάβεις από το κατάστημα και ο σειριακός αριθμός του προϊόντος. Τον σειριακό αριθμό θα μπορέσεις να τον εντοπίσεις, είτε στο κουτί του προϊόντος, είτε πάνω στο ίδιο το προϊόν.
Εμείς θα μεταφέρουμε τα παραπάνω στοιχεία στην εταιρεία Allianz Partners και σε λίγες εργάσιμες ημέρες θα λάβεις με email το ασφαλιστήριο σου.
Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που η συσκευή μου εμφανίσει βλάβη;
Εάν το προϊόν σου εμφανίσει ελάττωμα μέσα σε 2 χρόνια από την αγορά του, θα χρειαστεί να απευθυνθείς σε εμάς και να ακολουθήσεις τις οδηγίες των επιστροφών.
Εάν έχουν περάσει 2 χρόνια από την αγορά και προκύψει κάτι με το προϊόν σου, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Αllianz Partners στο τηλέφωνο 2111098098.
Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που σπάσει η οθόνη του κινητού μου και έχω εγγύηση για θραύση;
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις απευθείας με την ασφαλιστική εταιρεία Αllianz Partners στο τηλέφωνο 2111098098.
Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;
Ναι! Μπορείς να ακυρώσεις το ασφαλιστήριο σου, εάν άλλαξες γνώμη και δεν το έχεις χρησιμοποιήσει.
Θα χρειαστεί να στείλεις το έντυπο υπαναχώρησης στο email skroutz@allianz-assistance.gr (θα το βρεις στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας). Η ασφαλιστική εταιρεία θα σε ενημερώσει για το ποσό ασφαλίστρων που θα σου επιστραφεί από το Skroutz.