Η ανανέωση της συνδρομής σου μπορεί να μην ολοκληρωθεί επιτυχώς ή να αποτύχει για διάφορους λόγους.
Κάποιοι από αυτούς είναι:
- Έχεις απενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση.
- Δεν υπήρχε επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα σου κατά τη στιγμή της ανανέωσης.
- Υπήρξε κάποιο συστημικό πρόβλημα κατά την επικοινωνία με την τράπεζα την ώρα που προσπαθήσαμε να ανανεώσουμε τη συνδρομή σου.
- Έχει λήξει η κάρτα που είχες δηλώσει ότι θες να χρησιμοποιήσουμε για την ανανέωση της συνδρομής σου.
- Έχεις αφαιρέσει την κάρτα την οποία είχες δηλώσει ότι θες να χρησιμοποιήσουμε για την ανανέωση της συνδρομής σου.
Μην ανησυχείς, όμως! Είναι πολύ εύκολο να την ενεργοποιήσεις και πάλι!
- Επισκέψου τη σελίδα διαχείρισης του Plus λογαριασμού σου ακολουθώντας τον σύνδεσμο εδώ.
- Πάτα στην επιλογή “Γίνε μέλος του Skroutz Plus”.
Το μόνο που θα σου ζητηθεί, είναι να επιλέξεις τη διάρκεια και τον τρόπο με τον οποίο θες να εξοφλήσεις τη συνδρομή σου.
Δηλαδή είτε θα χρειαστεί να προσθέσεις μία νέα κάρτα, είτε να επιλέξεις μία από αυτές που έχεις ήδη στον λογαριασμό σου.
Αυτό ήταν! Μόλις ολοκληρώσεις τα παραπάνω βήματα η συνδρομή σου θα είναι και πάλι ενεργή!