Μπορείς να αλλάξεις τη διεύθυνση αποστολής και το τηλέφωνο επικοινωνίας της παραγγελίας σου ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται.
Διάλεξε την ενότητα που αντιστοιχεί στο στάδιο της παραγγελίας σου, ώστε να βρεις περισσότερες πληροφορίες για την αλλαγή των στοιχείων αποστολής.
Αλλαγή στοιχείων στα στάδια “Σε επεξεργασία” ή "Προς αποστολή”
Αν η παραγγελία σου βρίσκεται το στάδιο “Σε επεξεργασία” ή "Προς αποστολή", μπορείς να αλλάξεις τη διεύθυνση αποστολής ή και το τηλέφωνο επικοινωνίας μέσα από τον λογαριασμό σου.
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”
- Πάτησε “Λεπτομέρειες” στην παραγγελία που σε ενδιαφέρει
- Στο πάνω μέρος της σελίδας, επίλεξε “Αλλαγή ή ακύρωση παραγγελίας”
- Στη συνέχεια την επιλογή "Αλλαγή διεύθυνσης"
- Επίλεξε τη νέα διεύθυνση αποστολής ή συμπλήρωσε το νέο τηλέφωνο επικοινωνίας.
- Πάτησε “Εφαρμογή”.
Αλλαγή στοιχείων στο στάδιο “Παραδόθηκε στην courier”
Αν η παραγγελία σου είναι σε στάδιο "Παραδόθηκε στην courier", η επιλογή “Αλλαγή διεύθυνσης” & "Αλλαγή ημέρας / ώρας παράδοσης" εμφανίζεται στον λογαριασμό σου, μόνο αν η παραγγελία σου διακινείται με τη μεταφορική Skroutz Last Mile. Μετά την αλλαγή, θα προγραμματιστεί και η επαναδρομολόγηση του δέματος σου για την επόμενη μέρα, στη διεύθυνση που επέλεξες.
Αν η παραγγελία σου διακινείται με διαφορετική μεταφορική, για να αλλάξεις τα στοιχεία παράδοσης μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία και να την καταχωρήσεις εκ νέου με τα σωστά στοιχεία.
Χρήσιμη συμβουλή Μέσα από τις “Ρυθμίσεις” στον λογαριασμό σου μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία σου, ώστε να χρησιμοποιηθούν σωστά σε μελλοντικές παραγγελίες. |