Αν η παραγγελία σου δεν εμφανίζεται στον λογαριασμό σου:
- Βεβαιώσου ότι έχεις συνδεθεί στο Skroutz με το σωστό email
Για να δεις την παραγγελία σου, θα πρέπει να συνδεθείς στον λογαριασμό σου στο Skroutz με την ίδια διεύθυνση email με την οποία καταχώρησες την παραγγελία.
Για να δεις τη διεύθυνση email που έχεις αποθηκεύσει στον λογαριασμό σου:
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz.
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Ρυθμίσεις”
- Επίλεξε “Προσωπικές Ρυθμίσεις” για να δεις το email σου στο κάτω μέρος της σελίδας.
Αν έχεις συνδεθεί με διαφορετικό email μπορείς να πατήσεις το εικονίδιο του λογαριασμού σου> ”Αποσύνδεση”, ώστε να συνδεθείς εκ νέου με τη σωστή διεύθυνση email.
Επιπλέον, αν η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, θα έχεις λάβει email επιβεβαίωσης.
- Βεβαιώσου ότι έχεις ολοκληρώσει την καταχώρηση της παραγγελίας
Αν το email σου είναι το σωστό, η παραγγελία σου δεν εμφανίζεται στον λογαριασμό σου και δεν έχεις λάβεις ενημερωτικό email, τότε η παραγγελία σου πιθανώς να μην έχει καταχωρηθεί.
Επιβεβαίωσε ότι έχεις επιλέξει τον τρόπο πληρωμής και έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία στο καλάθι σου.