Αν η επιστροφή χρημάτων αφορά προϊόν που έχει πληρωθεί με αντικαταβολή, στη φόρμα επιστροφής θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου ώστε να γίνει η κατάθεση του ποσού.
Τα στοιχεία που θα σου ζητηθούν είναι:
- ΙΒΑΝ λογαριασμού
- Επωνυμία τράπεζας (Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, Alpha bank, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank ή 'Άλλη τράπεζα")
- Ονοματεπώνυμο δικαιούχου (θα πρέπει να είναι ταυτόσημο με εκείνο που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία)
- Αποδεικτικό κυριότητας λογαριασμού σε .pdf ή εικόνα (π.χ. φωτογραφία από την αρχική σελίδα του βιβλιαρίου καταθέσεων ή φωτογραφία από το web-banking όπου θα φαίνεται το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου)
Αν δεν έχεις τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να εμφανίζεσαι ως ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί να ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής και μια υπεύθυνη δήλωση, επικυρωμένη από ΚΕΠ, ότι επιθυμείς την κατάθεση των χρημάτων σου σε λογαριασμό τρίτου.
Χρήσιμη Συμβουλή Για δική σου ευκολία μπορείς να αντιγράψεις και να συμπληρώσεις στην υπεύθυνη δήλωση το παρακάτω κείμενο:
Ως παραλήπτης της παραγγελίας με αριθμό {γράψε εδώ τον αριθμό της παραγγελίας}, επιθυμώ η επιστροφή των χρημάτων μου από την Skroutz S.A, μετά την επιστροφή του προϊόντος {γράψε εδώ το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις}, να πραγματοποιηθεί με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό με ΙΒΑΝ {γράψε εδώ τα 27 ψηφία του IBAN} της τράπεζας {γράψε εδώ το όνομα της τράπεζας} και όνομα δικαιούχου {γράψε εδώ το Ονοματεπώνυμο του δικαιούχου}. |
Σημαντικές Σημειώσεις
|