Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν που αγόρασες μέσω Skroutz, μπορείς να υποβάλεις ένα αίτημα επιστροφής απευθείας μέσα από τον λογαριασμό σου.
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz.
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”.
- Πάτησε “Αίτημα Επιστροφής” δίπλα στην παραγγελία που θέλεις να επιστρέψεις.
- Διάλεξε το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις.
- Επίλεξε τον λόγο για τον οποίο θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν.
- Διάλεξε αν επιθυμείς Επιστροφή χρημάτων ή Αντικατάσταση του προϊόντος, αν εμφανίζεται η επιλογή.
- Συμπλήρωσε το πεδίο “Σχόλια” με περισσότερες πληροφορίες.
- Ανέβασε φωτογραφία του προϊόντος.
- Επιβεβαίωσε ότι έχεις ενημερωθεί για την Πολιτική Επιστροφών.
- Προχώρησε στις “Λεπτομέρειες παραλαβής".
- Επίλεξε ποια ημέρα σε βολεύει να γίνει η παραλαβή της επιστροφής.
- Διάλεξε από ποια διεύθυνση θα παραληφθεί το προϊόν.
- Καταχώρησε το αίτημα σου.
Σημαντική σημείωση Για την παραλαβή πιο μεγάλων αντικειμένων, η μεταφορική εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σου τηλεφωνικά για να οριστεί η ακριβής ημερομηνία και ώρα παραλαβής. |
Χρήσιμες συμβουλές
|