Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν που αγόρασες μέσω Skroutz, μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα επιστροφής απευθείας μέσα από τον λογαριασμό σου:
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz.
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”.
- Πάτησε “Αντιμετώπισες πρόβλημα;” δίπλα στην παραγγελία που θέλεις να επιστρέψεις.
- Διάλεξε το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις.
- Επίλεξε τον λόγο για τον οποίο θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν.
- Διάλεξε αν επιθυμείς Επιστροφή χρημάτων ή Αντικατάσταση του προϊόντος, αν εμφανίζεται η επιλογή.
- Συμπλήρωσε το πεδίο “Σχόλια” με περισσότερες πληροφορίες.
- Ανέβασε φωτογραφία του προϊόντος.
- Επιβεβαίωσε ότι έχεις ενημερωθεί για την Πολιτική Επιστροφών.
- Προχώρησε στις “Λεπτομέρειες παραλαβής".
- Διάλεξε να επιστρέψεις το δέμα σε κάποιο κατάστημα ACS ή να παραλάβει η μεταφορική από τον χώρο σου.
- Καταχώρησε το αίτημά σου.
Χρήσιμες συμβουλές
|