Παρακάτω θα βρεις τους πιο συνήθεις λόγους επιστροφής ενός προϊόντος. Πάτησε πάνω στην αντίστοιχη ενότητα για να δεις περισσότερες πληροφορίες για την καταχώρηση του αιτήματός σου.
Δεν είναι αυτό που παρήγγειλα
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν:
- Είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλες (Είχες παραγγείλει οδοντόβουρτσα και παρέλαβες οδοντόκρεμα).
- Έχει κάποιο διαφορετικό χαρακτηριστικό από αυτά στην περιγραφή στο Skroutz (Είχες παραγγείλει κινητό 128GB και παρέλαβες 64GB).
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι γράφω στα σχόλια;
Ανέφερε μας ποιο προϊόν παρέλαβες και σε τι διαφέρει από αυτό που είχες παραγγείλει αρχικά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Ανέβασε φωτογραφίες στις οποίες θα φαίνεται πώς διαφέρει το προϊόν που παρέλαβες, εάν αυτό είναι δυνατό.
Δεν παρέλαβα το προϊόν
- Σε ποια περίπτωση επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν δεν παρέλαβες καθόλου το προϊόν της παραγγελίας σου.
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
Παρέλαβα λιγότερα προϊόντα
- Σε ποια περίπτωση επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν παρέλαβες λιγότερα τεμάχια από αυτά που είχες παραγγείλει (Είχες παραγγείλει 5 τεμάχια σαπούνια και παρέλαβες 3 τεμάχια).
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Αν εμφανίζεται το πεδίο, ανέβασε φωτογραφίες που φαίνεται τα τεμάχια που σου λείπουν.
Είναι ελαττωματικό
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν:
- Εμφάνισε κάποια βλάβη
- Έχει κοντινή ή περασμένη ημερομηνία λήξης
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 12 μήνες μετά την αγορά.
- Τι γράφω στα σχόλια;
Περιέγραψε τη βλάβη που έχει εμφανίσει το προϊόν.
-Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Ανέβασε φωτογραφίες στις οποίες θα φαίνεται ξεκάθαρα το προϊόν και η βλάβη, εάν είναι εμφανής.
Επίσης, θα ήταν πολύ χρήσιμο να ανεβάσεις φωτογραφία της συσκευασίας, αν την έχεις ακόμα στη διάθεσή σου, αλλά και του παραστατικού αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Άλλαξα γνώμη
- Σε ποια περίπτωση επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου ή αν τελικά δεν το χρειάζεσαι.
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Αν εμφανίζεται το πεδίο, ανέβασε φωτογραφίες που να επιβεβαιώνουν την αρχική κατάσταση του προϊόντος.
Δε μου κάνει το νούμερο
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
- Αν το νούμερο που παρήγγειλες δεν σου κάνει.
- Αν παρέλαβες διαφορετικό νούμερο (Είχες παραγγείλει σαγιονάρες νούμερο 38 και παρέλαβες 39)
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Αν εμφανίζεται το πεδίο, ανέβασε φωτογραφίες που να επιβεβαιώνουν την αρχική κατάσταση του προϊόντος.
Χτυπήθηκε κατά τη μεταφορά
- Σε ποια περίπτωση επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν που παρέλαβες σου παραδόθηκε σπασμένο, ταλαιπωρημένο ή με σκισμένη συσκευασία.
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Αν εμφανίζεται το πεδίο, ανέβασε φωτογραφίες όπου θα εμφανίζεται η κατάσταση του προϊόντος και της συσκευασίας.
Αμφιβολία γνησιότητας
- Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
- Αν το προϊόν που παρέλαβες έχει διαφορές, συγκριτικά με ένα γνήσιο παρόμοιο προϊόν.
- Αν έχεις αναφορά επίσημης αντιπροσωπείας για τη μη γνησιότητα του.
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι γράφω στα σχόλια;
Ανέφερε μας τις διαφορές που έχεις εντοπίσει στο προϊόν που έχεις παραλάβει.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Ανέβασε φωτογραφίες στις οποίες θα φαίνεται με ποιο τρόπο διαφέρει το προϊόν που παρέλαβες, εάν αυτό είναι δυνατό ή την αναφορά που έχεις λάβει από την αντιπροσωπεία.
Λείπουν εξαρτήματα του προϊόντος
- Σε ποια περίπτωση επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν δεν περιέχει όλα τα τεμάχια ή εξαρτήματα (Έχεις παραγγείλει τραπέζι και στη συσκευασία δεν περιέχονται οι βίδες για τη συναρμολόγηση)
- Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 14 ημέρες μετά την αγορά.
- Τι φωτογραφία να ανεβάσω;
Αν εμφανίζεται το πεδίο, ανέβασε φωτογραφίες που να φαίνεται τι λείπει από το προϊόν που παρήγγειλες. Αν το προϊόν που έχεις παραγγείλει περιέχει οδηγίες συναρμολόγησης, θα ήταν βοηθητικό να ανεβάσεις και μια φωτογραφία από το φύλλο οδηγιών, κυκλώνοντας τα εξαρτήματα που λείπουν.