Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν που αγόρασες μέσω Skroutz, μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα επιστροφής απευθείας μέσα από τον λογαριασμό σου:
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”
- Πάτησε “Λεπτομέρειες” δίπλα στην παραγγελία που θέλεις να επιστρέψεις και στη συνέχεια "Αίτημα επιστροφής"
- Αν η παραγγελία σου αποτελείται από περισσότερα προϊόντα, διάλεξε το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις
- Επίλεξε τον λόγο για τον οποίο θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν
- Διάλεξε αν επιθυμείς Επιστροφή χρημάτων ή Αντικατάσταση του προϊόντος, αν εμφανίζεται η επιλογή
- Συμπλήρωσε το πεδίο “Σχόλια” με περισσότερες πληροφορίες
- Ανέβασε φωτογραφία του προϊόντος
- Επιβεβαίωσε ότι έχεις ενημερωθεί για την Πολιτική Επιστροφών
- Προχώρησε στις “Λεπτομέρειες παραλαβής"
- Διάλεξε με ποιον τρόπο θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν
- Καταχώρησε το αίτημά σου
Χρήσιμες συμβουλές
|