Αν το προϊόν που παρέλαβες παρουσίασε βλάβη ή ελάττωμα, αν παρέλαβες λάθος προϊόν, αν επιθυμείς άλλο νούμερο ή αν άλλαξες γνώμη, μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σου.
Στα παρακάτω άρθρα μπορείς να βρεις αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα στάδια επιστροφής της παραγγελίας σου.
1ο στάδιο: Υποβολή αιτήματος επιστροφής
2o στάδιο: Μετά την υποβολή αιτήματος επιστροφής
- Παρακολούθηση της εξέλιξης του αιτήματος επιστροφής
- Οδηγίες προετοιμασίας του δέματος προς επιστροφή
- Προγραμματισμός νέου ραντεβού επιστροφής
3ο στάδιο: Ολοκλήρωση επιστροφής