Αν το προϊόν που παρέλαβες παρουσίασε βλάβη ή ελάττωμα, αν παρέλαβες λάθος προϊόν, αν επιθυμείς άλλο νούμερο ή αν άλλαξες γνώμη, μπορείς να το επιστρέψεις καταχωρώντας αίτημα επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σου.
Το Skroutz αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής των προϊόντων, εάν επιθυμείς αντικατάσταση.
Στα παρακάτω άρθρα μπορείς να βρεις αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα στάδια επιστροφής της παραγγελίας σου.
1ο στάδιο: Υποβολή αιτήματος επιστροφής
2o στάδιο: Μετά την υποβολή αιτήματος επιστροφής
- Παρακολούθηση της εξέλιξης του αιτήματος επιστροφής
- Οδηγίες προετοιμασίας του δέματος προς επιστροφή
- Προγραμματισμός νέου ραντεβού επιστροφής
3ο στάδιο: Ολοκλήρωση επιστροφής