Πλέον μπορείς να πουλήσεις μέσω Skroutz τα δικά σου προϊόντα, είτε είναι καινούργια, είτε μεταχειρισμένα, είτε χειροποίητα. Εμείς αναλαμβάνουμε τη μεταφορά, την πληρωμή σου και τις επιστροφές, εάν χρειαστούν.
Η χρήση της υπηρεσίας είναι δωρεάν και η διαδικασία για να ανεβάσεις τις αγγελίες σου και να πουλήσεις δικά σου προϊόντα είναι πολύ απλή!
Εγγραφή στην υπηρεσία Skoop
Αρχικά, θα χρειαστεί να κάνεις μια γρήγορη εγγραφή πατώντας Ξεκίνησε εδώ.
Αυτά που θα χρειαστεί να συμπληρώσεις στη φόρμα είναι:
- Τον ΑΦΜ σου
- Το ΙΒΑΝ στο οποίο θέλεις να πληρωθείς για τις πωλήσεις σου
- Τη διεύθυνση από την οποία θες να παραλαμβάνει η μεταφορική εταιρεία τα προϊόντα που θα πουλήσεις
- Ένα έγκυρο τηλέφωνο επικοινωνίας
Πώς καταχωρώ μια αγγελία;
Όταν η διαδικασία της εγγραφής ολοκληρωθεί, μπορείς να καταχωρήσεις τα προϊόντα που θες για πώληση, από τη φόρμα Πούλησε ένα προϊόν.
Μπορείς να προσθέσεις ένα προϊόν που ήδη προβάλλεται από το Skroutz, βρίσκοντάς το από την αναζήτηση αλλά μπορείς να καταχωρήσεις κι ένα νέο προϊόν, που δεν υπάρχει στην πλατφόρμα μας, καινούριο, μεταχειρισμένο ή ακόμα και χειροποίητο. Εξαιρούνται τα ογκώδη προϊόντα που δεν είναι εφικτό να μεταφερθούν από courier.
Τα απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να προετοιμάσεις για να προσθέσεις στην αγγελία σου είναι τα εξής:
- Τιμή πώλησης
- Κατάσταση (καινούριο/μεταχειρισμένο)
- Περιγραφή προϊόντος
- Κατάλληλο μέγεθος συσκευασίας
- Φωτογραφίες
Προς το παρόν, μπορείς να πουλήσεις μόνο προϊόντα που χωράνε σε μικρά πακέτα (άρα όχι ογκώδη αντικείμενα όπως ποδήλατα, πλυντήρια κλπ). Όταν το προϊόν πουληθεί, βρες ένα κουτί σε παρόμοιες διαστάσεις και συσκεύασε το με ασφάλεια. Μη ξεχνάς, το κόστος της αποστολής το χρεώνεται ο αγοραστής.
Με τα παραπάνω είσαι έτοιμος να δημοσιεύσεις την αγγελία σου! Μόλις πατήσεις "Δημοσίευσε την αγγελία σου", θα χρειαστεί να ελεγχθεί από την ομάδα μας για να εμφανιστεί. Όσο είναι υπό έγκριση, η αγγελία θα εμφανίζεται μόνο στον λογαριασμό σου, με τη σήμανση "Εκκρεμεί έγκριση", ενώ μόλις εγκριθεί η σήμανση θα αλλάξει σε "Διαθέσιμο".
Σε περίπτωση που η αγγελία δεν πληροί τις προδιαγραφές, θα σε ενημερώνουμε για τους λόγους που δεν εγκρίθηκε μέσα στο λογαριασμό σου.
Επιτυχημένη πώληση
Όταν λάβεις παραγγελία, έχεις περιθώριο 2 ημέρες να την αποδεχθείς.
Η αποδοχή γίνεται από τη σελίδα της συγκεκριμένης παραγγελίας από τις Παραγγελίες στο λογαριασμό σου. Μαζί με την αποδοχή, θα πρέπει να επιλέξεις τον τρόπο που θα παραδώσεις το δέμα στη μεταφορική εταιρεία από τις παρακάτω 2 επιλογές:
1. Είτε να παραλάβει η μεταφορική από τη διεύθυνση που έχεις επιλέξει στις ρυθμίσεις
2. Είτε να παραδώσεις εσύ το δέμα σε ένα υποκατάστημα της ACS, το οποίο έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις κατά την αποδοχή της παραγγελίας
Εάν δεχτείς μια παραγγελία και στη συνέχεια προκύψει κάτι και δε μπορείς να την εξυπηρετήσεις, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας.
Μόλις λάβεις την πρώτη σου παραγγελία, θα χρειαστεί να ολοκληρώσεις τη διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων σου (KYC) στο ίδρυμα πληρωμών Everypay, ώστε να πληρωθείς για τις πωλήσεις σου. Μην ανησυχείς όμως, αυτό το βήμα χρειάζεται να γίνει μόνο μία φορά!
Παράδοση και πληρωμή παραγγελιών
Για κάθε παραγγελία δίνουμε το περιθώριο στον αγοραστή να δηλώσει εάν χρειάζεται επιστροφή 2 ημέρες από την παράδοσή της. Η επιστροφή δεν είναι διαθέσιμη για υπαναχώρηση, παρά μόνο για περιπτώσεις ελαττώματος ή εάν έχει αποσταλεί λάθος προϊόν.
Μόλις περάσει το διάστημα των 2 ημερών, εμείς προχωράμε στην εντολή της πληρωμής των ολοκληρωμένων παραγγελιών. Θα δεις τα χρήματα στο λογαριασμό που έχεις δηλώσει μετά από κάποιες εργάσιμες ημέρες.