Μπορείς να ακυρώσεις κάθε αποστολή της παραγγελίας σου ξεχωριστά μέσα από τον λογαριασμό σου.
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz.
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”.
- Πάτησε “Λεπτομέρειες” στην παραγγελία που σε ενδιαφέρει.
- Και πατάμε το "Χρειάζεσαι Βοήθεια;"
- Πάτησε “Αλλαγή ή ακύρωση αποστολής” στην αποστολή που θέλεις να ακυρώσεις.
- Και τέλος επέλεξε το "Ακύρωση αποστολής".
Αν έχεις πληρώσει με κάρτα, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων δρομολογείται αυτόματα.
Ακύρωση αποστολής στο στάδιο "Παραδόθηκε στη courier"
Αν ακυρώσεις μία αποστολή ενώ έχει ήδη παραδοθεί στη μεταφορική, υπάρχει περίπτωση να γίνει προσπάθεια παράδοσης. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αρνηθείς την παραλαβή της. Η επιστροφή των χρημάτων θα δρομολογηθεί μόλις το δέμα επιστρέψει στο κατάστημα.
Σημαντικές σημειώσεις
|