Αν επέλεξες να παραλάβει η μεταφορική από τον χώρο σου και το δέμα δεν παραλήφθηκε στο προγραμματισμένο ραντεβού, μπορείς να το ανανεώσεις μέσα από τον λογαριασμό σου.
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz.gr.
- Πάτησε το εικονίδιο του προφίλ σου πάνω δεξιά και επίλεξε “Παραγγελίες”.
- Επίλεξε “Λεπτομέρειες" στην παραγγελία που περιλαμβάνει το προϊόν που θα επιστρέψεις.
- Πάτησε “Αλλαγή ή ακύρωση επιστροφής”
- Πάτησε “Αλλαγή ημερομηνίας παραλαβής” και επίλεξε την ημέρα και ώρα που σε βολεύει.
- Τέλος επίλεξε “Αποθήκευση”.
Αν η αποτυχία παραλαβής αφορά επιστροφές για διαφορετικά καταστήματα θα χρειαστεί να επαναλάβεις τη διαδικασία για κάθε επιστροφή ξεχωριστά.
Σε περίπτωση που η μεταφορική δεν παραλάβει το δέμα στο προγραμματισμένο ραντεβού θα λάβεις και ενημερωτικό email με τίτλο “Ανανέωση παραλαβής της επιστροφής”.
Σημαντική σημείωση Αν η επιλογή προγραμματισμού νέου ραντεβού δεν εμφανίζεται στο λογαριασμό σου θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας. |