Μόλις το αίτημα επιστροφής εγκριθεί από την ομάδα μας, δρομολογείται η παραλαβή του δέματος από τη μεταφορική με τον τρόπο που έχεις επιλέξει κατά την υποβολή του αιτήματος.
Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες για τη σωστή προετοιμασία του δέματος προς επιστροφή
- Βεβαιώσου ότι έχεις συμπεριλάβει όλα τα αξεσουάρ του προϊόντος ή τυχόν δώρα που περιείχε το δέμα κατά την παραλαβή.
Για παράδειγμα, αν θέλεις να επιστρέψεις ένα κινητό, βεβαιώσου ότι έχεις συμπεριλάβει στη συσκευασία τον φορτιστή.
- Βεβαιώσου ότι έχεις συμπεριλάβει το αποδεικτικό πληρωμής.
Για τα ελαττωματικά προϊόντα που ενδέχεται να χρειάζονται επισκευή, το αποδεικτικό πληρωμής ειναι απαραίτητο ώστε να γίνει δεκτή η επιστροφή.
Αν έχεις παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσεις δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβεις στη συσκευασία. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το κατάστημα θα σου αποστείλει το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβει τα προϊόντα.
- Συσκεύασε το προϊόν σε ανθεκτική συσκευασία.
Προτίμησε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχεις, διάλεξε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά.
Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, για παράδειγμα ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα ζευγάρι παπούτσια, τότε πρόσθεσε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί.
Σημαντική σημείωση Για επιστροφές που αφορούν προϊόντα διαφορετικών καταστημάτων, θα πρέπει να παραδώσεις στη μεταφορική εταιρεία ένα δέμα ανά κατάστημα. |