Μετά την υποβολή του αιτήματος επιστροφής, η ομάδα μας θα το επεξεργαστεί και θα λάβεις ένα νέο ενημερωτικό email για την εξέλιξή του.
Μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σου:
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz.
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”.
- Πάτησε “Λεπτομέρειες” στην παραγγελία που περιλαμβάνει το προς επιστροφή προϊόν.
- Στο παράθυρο που θα σου ανοίξει θα σου εμφανιστεί η εξέλιξη του αιτήματος σου.
Τα στάδια ενός αιτήματος επιστροφής
-
Υποβλήθηκε αίτημα επιστροφής: Η ομάδα μας επεξεργάζεται το αίτημά σου.
- Το αίτημα εγκρίθηκε: Το αίτημα εγκρίθηκε και δρομολογήθηκε η παραλαβή από τη μεταφορική εταιρεία, την επιλεγμένη ημερομηνία.
- Παραλαβή προϊόντος προς επιστροφή από την μεταφορική: Η μεταφορική εταιρεία παρέλαβε την επιστροφή.
- Παραδόθηκε: Το κατάστημα έχει παραλάβει την επιστροφή.
- Επιστροφή χρημάτων ή Αντικατάσταση
Ολοκλήρωση διαδικασίας επιστροφής
Με την παραλαβή του προϊόντος από τη μεταφορική, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων σου ή στην αποστολή αντικατάστασης, ανάλογα με την επιλογή σου στη φόρμα επιστροφής.
Για κάποια ελαττωματικά προϊόντα προηγείται έλεγχος της βλάβης από το κατάστημα ή από εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Με την ολοκλήρωση του ελέγχου θα λάβεις email για το πόρισμα και τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.