Αν κατά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής επέλεξες “Αντικατάσταση”, θα προχωρήσουμε στην αποστολή του νέου προϊόντος που επιθυμείς μόλις παραδοθεί το δέμα στη μεταφορική εταιρεία.
Η παραγγελία αντικατάστασης θα καταχωρηθεί ως νέα παραγγελία στον λογαριασμό σου.
Θα μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της αποστολής μέσα από τον λογαριασμό σου, αλλά και μέσω ενημερωτικών email.
Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων συνήθως προηγείται έλεγχος της βλάβης από το κατάστημα ή από εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Με την ολοκλήρωση του ελέγχου θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.