Αν κατά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής επέλεξες “Αντικατάσταση”, θα προχωρήσουμε στην αποστολή του νέου προϊόντος που επιθυμείς μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή σου.
Η παραγγελία αντικατάστασης θα καταχωρηθεί ως νέα παραγγελία στον λογαριασμό σου.
Θα μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της αποστολής μέσα από τον λογαριασμό σου, αλλά και μέσω ενημερωτικών email.
Για κάποια ελαττωματικά προϊόντα προηγείται έλεγχος της βλάβης από το κατάστημα ή από εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Με την ολοκλήρωση του ελέγχου θα λάβεις email για το πόρισμα και τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.
Σημαντική σημείωση Στην περίπτωση που δεν εντοπίσουμε το προϊόν για αντικατάσταση στο ίδιο εύρος τιμής με την αρχική παραγγελία, σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα καταστήματά μας, προχωράμε αυτόματα σε επιστροφή χρημάτων. |