Σε περίπτωση ανεπιτυχούς προσπάθειας παράδοσης της παραγγελίας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας για να σε βοηθήσουμε και να ενημερώσουμε άμεσα τη μεταφορική που έχει αναλάβει την αποστολή σου για τη δημιουργία νέου ραντεβού.
Επίσης, οι περισσότερες συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες ενημερώνουν για την προσπάθεια παράδοσης μέσω SMS ή μέσω μηνύματος Viber, και δίνουν τη δυνατότητα επιλογής νέας ημερομηνίας ή νέου τρόπου παραλαβής, ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος τους.
Με αυτό το τρόπο μπορείς άμεσα και εύκολα να προχωρήσεις σε επαναδρομολόγηση της παραλαβής του δέματος σου, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σου.