Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αρχική σελίδα Κέντρου βοήθειας Βοήθεια για το καλάθι του Skroutz Αρχική σελίδα Κέντρου βοήθειας Βοήθεια για το καλάθι του Skroutz
Βοήθεια για το καλάθι του Skroutz
Επιστροφή στο Skroutz.gr

Breadcrumbs

  1. Βοήθεια για το καλάθι του Skroutz
  2. Η παραγγελία μου
  3. Προβλήματα στην παράδοση

Όλες οι κατηγορίες

Προβλήματα στην παράδοση

  • Γιατί έχει καθυστερήσει η παραγγελία μου;
  • Η μεταφορική ήρθε αλλά δεν με βρήκε. Τι πρέπει να κάνω;
  • Επαναδρομολόγηση παράδοσης παραγγελίας με Skroutz Last Mile
  • Το προϊόν που παρέλαβα είναι κατεστραμμένο. Τι να κάνω;
  • Παρέλαβα λιγότερα προϊόντα από αυτά που παρήγγειλα. Τι να κάνω;
  • Η συσκευασία του δέματος είναι σκισμένη. Τι να κάνω;
  • Πού θα βρω το τιμολόγιο ή την απόδειξη για την παραγγελία μου;
  • Το προϊόν που παρέλαβα δεν είναι γνήσιο. Τι να κάνω;
English (US) Română (România)
ΣΚΡΟΥΤΖ ΑΕ Υπηρεσίες Διαδικτύου - ΑΦΜ 800863970 Αρ. ΓΕΜΗ 143321901000 Αλέκου Παναγούλη 91, 14234 Νέα Ιωνία
© 20[0-9]{2} Skroutz Α.Ε. All Rights and Lefts reserved. Πολιτική Απορρήτου | Πολιτική Cookies