Αν η παράδοση της παραγγελίας σου έχει καθυστερήσει ή ενδέχεται να καθυστερήσει, θα υπάρχει σχετική ειδοποίηση στον λογαριασμό σου, στη σελίδα “Παραγγελίες”.
Πατώντας στην ειδοποίηση που εμφανίζεται μπορείς να δεις και τον ακριβή λόγο καθυστέρησης, ενώ στις "Λεπτομέρειες" της παραγγελίας θα φαίνεται η νέα εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.
Οι πιθανοί λόγοι καθυστέρησης είναι οι παρακάτω:
- Το κατάστημα δεν διαθέτει πλέον το προϊόν και απορρίπτει την παραγγελία
Σε αυτήν την περίπτωση, αναζητούμε αυτόματα το προϊόν ή τα προϊόντα στο ίδιο εύρος τιμής, σε όλα τα καταστήματα που διατίθενται για αγορές μέσω Skroutz ώστε να το αντικαταστήσουμε.
- Η παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα καθυστέρησε
Για λόγους που μπορεί να επηρεάσουν είτε το κατάστημα είτε τη μεταφορική εταιρεία που έχει αναλάβει την αποστολή, το δέμα μπορεί να μην παραδοθεί στην αρχικά ορισμένη ημερομηνία και το ραντεβού παραλαβής να επαναπρογραμματιστεί για την επόμενη ημέρα.
- Άλλοι λόγοι
Άλλοι λόγοι που μπορεί να επηρεάσουν την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης είναι:
- Ακραίες καιρικές συνθήκες ή απεργίες, είτε στην περιοχή παραλαβής είτε στην περιοχή παράδοσης της παραγγελίας.
- Περίοδοι υψηλής ζήτησης και αυξημένου φόρτου στα καταστήματα και τις μεταφορικές.
Επιπλέον, αν η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σου αλλάξει, θα λάβεις ενημέρωση και μέσω email.
Αν δεν επιθυμείς να περιμένεις την παραλαβή της παραγγελίας σου, μπορείς να ακυρώσεις ολόκληρη την παραγγελία ή κάποια μεμονωμένη αποστολή της, σε όποιο στάδιο και αν βρίσκεται.