Αν η συσκευασία του δέματος είναι σκισμένη, κατεστραμμένη ή φαίνεται ταλαιπωρημένη από τη μεταφορά και επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σου.
Στο αίτημα επιστροφής είναι σημαντικό να επιλέξεις στην ερώτηση "Τι πήγε στραβά;" > "Χτυπήθηκε κατά τη μεταφορά" και να επισυνάψεις ξεκάθαρες φωτογραφίες της συσκευασίας και του προϊόντος, ώστε να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε τη φθορά.
Μετά την υποβολή του αιτήματος επιστροφής, η ομάδα μας θα το επεξεργαστεί και θα λάβεις ένα νέο ενημερωτικό email για την εξέλιξή του.
Αν το προϊόν είναι λειτουργικό και επιθυμείς να το κρατήσεις αλλά θέλεις να αναφέρεις το γεγονός μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας.