Σε περίπτωση που παρέλαβες λιγότερα προϊόντα από αυτά που είχες επιλέξει στην παραγγελία σου, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσα από τον λογαριασμό σου έτσι ώστε να λάβεις και τα υπόλοιπα, ή επιστροφή χρημάτων!
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Skroutz
- Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”
- Πάτησε “Χρειάζεσαι βοήθεια;” δίπλα στην παραγγελία και στη συνέχεια "Αντιμετώπισα πρόβλημα με την παραγγελία μου ή κάποιο προϊόν"
- Στην ερώτηση “Τι πήγε στραβά;” επίλεξε “Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια” ή “Δεν παρέλαβα το προϊόν”
- Σε περίπτωση που παρέλαβες λιγότερα τεμάχια, μπορείς να επιλέξεις πόσα τεμάχια δεν παρέλαβες
- Στην ερώτηση “Πες μας τι προτιμάς;”, επίλεξε αν θέλεις να λάβεις επιστροφή χρημάτων, αποστολή του προϊόντος ή των τεμαχίων που δεν παρέλαβες
- Πρόσθεσε τα σχόλια που πιστεύεις πως θα μας βοηθήσουν στην διαχείριση του αιτήματός σου και πάτησε “Συνέχεια”
Με την υποβολή του αιτήματός σου, η ομάδα μας θα το επεξεργαστεί και θα ενημερωθείς για τα επόμενα βήματα μέσω email.