Αν διαπιστώσεις ότι το προϊόν που παρέλαβες είναι κατεστραμμένο ή σπασμένο, μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σου.
Στο αίτημα επιστροφής είναι σημαντικό να επιλέξεις στην ερώτηση "Τι πήγε στραβά;" > "Χτυπήθηκε κατά τη μεταφορά" και να μας ενημερώσεις εάν η συσκευασία με την οποία παρέλαβες το προϊόν ήταν επαρκής ή όχι.
Επίσης, μην ξεχάσεις να επισυνάψεις ξεκάθαρες φωτογραφίες του προϊόντος, ώστε να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε τη φθορά.
Μετά την υποβολή του αιτήματος επιστροφής, η ομάδα μας θα το επεξεργαστεί και θα λάβεις ένα νέο ενημερωτικό email για την εξέλιξή του.