Κατά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής μπορείς να επιλέξεις αν επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν απευθείας σε κάποιο αυτόματο σημείο παραλαβής Skroutz Point.
Αν η επιλογή είναι διαθέσιμη για την επιστροφή της παραγγελίας σου, θα δεις “Επιστροφή των προϊόντων σε ένα Skroutz Point” και πατώντας “Συνέχεια”, θα μεταφερθείς σε νέα σελίδα όπου θα πρέπει να επιλέξεις το Skroutz Point στο οποίο θα επιστρέψεις το δέμα σου.
Μόλις εγκριθεί το αίτημα επιστροφής σου, θα έχεις 48 ώρες για να επιστρέψεις το δέμα σου. Με την έγκριση, θα λάβεις e-mail στο οποίο θα αναφέρεται η ημερομηνία μέχρι την οποία μπορείς να παραδώσεις την επιστροφή στην θυρίδα που επέλεξες.
Στη συνέχεια για να επιστρέψεις το δέμα:
- Πήγαινε στο Skroutz Point που επέλεξες
- Ανάλογα με το Skroutz Point θα πρέπει είτε να πληκτρολογήσεις το PIN που έλαβες με SMS/Viber ή να επιλέξεις “Επίστρεψε στη θυρίδα” μέσα από το Skroutz app
- Μόλις ανοίξει η θυρίδα, θα πρέπει να τοποθετήσεις το δέμα σου και να κλείσεις το ντουλάπι
Ανάλογα με τον λόγο επιστροφής θα λάβεις νεότερη ενημέρωση με την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Σημαντικές σημειώσεις
|