Ναι! Μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή του προϊόντος, μπορείς να συμπληρώσεις ένα αίτημα επιστροφής από τον λογαριασμό σου, επιλέγοντας την αιτιολογία “Δεν μου κάνει το νούμερο”.
Αν επιθυμείς αντικατάσταση και το νούμερο που προτιμάς δεν εμφανίζεται, σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο και μπορείς να ζητήσεις εναλλακτικά την επιστροφή των χρημάτων σου.
Με την παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή, δρομολογείται η επιστροφή των χρημάτων σου ή η αντικατάσταση του προϊόντος, ανάλογα με την επιλογή σου στη φόρμα επιστροφής.