Όταν μια παραγγελία έχει επιλεχθεί ως δώρο κατά τη διάρκεια της καταχώρησης, υπάρχει και η δυνατότητα για αποστολή κάρτας αλλαγής ηλεκτρονικά.
Κάρτα αλλαγής ως αποστολέας
Αν έχεις στείλει μια παραγγελία ως δώρο, και έχει ολοκληρωθεί η παράδοσή της, θα μπορέσεις να στείλεις και μια κάρτα αλλαγής στον παραλήπτη, σε περίπτωση που θέλει να το αλλάξει/επιστρέψει.
Μέσα από την παραγγελία στον λογαριασμό σου, θα βρεις την επιλογή για “προβολή κάρτας αλλαγής”.
Στη συνέχεια, θα πρέπει να καταχωρήσεις το email του παραλήπτη και να επιλέξεις “Αποστολή”, για να μπορέσει να την παραλάβει, και να συνεχίσει πλέον τη διαδικασία από τον δικό του Skroutz λογαριασμό.
Κάρτα αλλαγής ως παραλήπτης
Θα πρέπει πρώτα να ζητήσεις από τον αποστολέα να σου στείλει ηλεκτρονικά την κάρτα αλλαγής από τον λογαριασμό του.
Αφού λάβεις το email με την κάρτα αλλαγής, θα πρέπει να συνδεθείς στον Skroutz λογαριασμό σου, για να δεις την παραγγελία. Εκεί θα υπάρχει η επιλογή "Αίτημα επιστροφής".
Στη συνέχεια, θα πρέπει να συμπληρώσεις τη φόρμα για την αλλαγή δώρου με τα στοιχεία που χρειάζονται.
Στο άρθρο “Πώς κάνω αίτημα επιστροφής;” μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη διαδικασία. Η διαφορά με ένα απλό αίτημα επιστροφής είναι ότι δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό του χρήστη. Στην περίπτωση που επιθυμείς να λάβει το ποσό του δώρου, θα σου σταλεί μια δωροκάρτα Skroutz, με την αξία. Τη δωροκάρτα, μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις σε κάποια επόμενη παραγγελία που θα καταχωρήσεις μέσω της πλατφόρμας μας από τον λογαριασμό σου.
Σημαντικές σημειώσεις
|