Όλα τα προϊόντα που παρουσιάζουν βλάβη ή έχουν σταλεί από λάθος μπορούν να επιστραφούν ανεξαιρέτως, μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα.
Σε κάθε άλλη περίπτωση οι κατηγορίες των προϊόντων που δεν επιστρέφονται είναι:
- Προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ( π.χ. βρεφικές τροφές)
- Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής ( π.χ. εσώρουχα)
- Σφραγισμένα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση ( π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας)
- Σφραγισμένα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση ( π.χ. ποτά, καφέδες)
- Σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση ( π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια).
- Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή ( π.χ. Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι)
- Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής ( π.χ. κούπα με φωτογραφία που έχω επιλέξει, μπρελόκ με αφιέρωση που έχω επιλέξει, βαπτιστικά παπουτσάκια)
Σημαντική σημείωση Μπορείς να αναγνωρίσεις ποια προϊόντα ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες από την σχετική ένδειξη “Ισχύουν περιορισμοί στις επιστροφές” που θα εμφανιστεί μόλις προσθέσεις το προϊόν στο καλάθι σου καθώς και κατά την υποβολή ενός αιτήματος επιστροφής. |
*Τα παραδείγματα και οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές.