Κατά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής μπορείς να επιλέξεις αν επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν απευθείας σε κάποιο κατάστημα ACS ή να το παραλάβει η μεταφορική από τον χώρο σου.
Αν επιλέξεις να παραδώσεις το δέμα προς επιστροφή στη μεταφορική, μετά την έγκριση του αιτήματος, θα σου αποσταλεί ο αριθμός αποστολής που είναι απαραίτητος για να παραδώσεις το δέμα στη μεταφορική χωρίς χρέωση.
Στη συνέχεια μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν στο κατάστημα της μεταφορικής εντός 3 εργάσιμων ημερών:
- Πήγαινε στο κατάστημα ACS που επέλεξες ή σε όποιο άλλο σε εξυπηρετεί.
- Δώσε το δέμα και τον αριθμό αποστολής σε κάποιον υπάλληλο της μεταφορικής.
- Ο υπάλληλος θα εκτυπώσει το voucher και θα το κολλήσει στο προς επιστροφή δέμα.
Χρήσιμη συμβουλή Μπορείς να βρεις τον αριθμό αποστολής στον λογαριασμό σου, στη σελίδα "Παραγγελίες"> "Λεπτομέρειες"> "Αντιμετώπισες πρόβλημα"; καθώς και στο email έγκρισης του αιτήματος επιστροφής. |
Ανάλογα με τον λόγο επιστροφής θα λάβεις νεότερη ενημέρωση με την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Η δυνατότητα αυτή υποστηρίζεται προς το παρόν μόνο για αποστολές στην Ελλάδα.