Κατά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής μπορείς να επιλέξεις αν επιθυμείς να παραδώσεις απευθείας το προϊόν προς επιστροφή στη μεταφορική ή αν προτιμάς να το παραλάβει η μεταφορική από τον χώρο σου.
Στην περίπτωση που θες να επιστρέψεις κάποιο προϊόν επειδή άλλαξες γνώμη το Skroutz αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής των προϊόντων, εάν επιθυμείς αντικατάσταση, για τις 5 πρώτες φορές μέσα σε έναν χρόνο και έως 2 φορές για κάθε παραγγελία.
Μετά την έγκριση του αιτήματος επιστροφής, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να φροντίσεις να συσκευάσεις το προϊόν σε ανθεκτικό κουτί, να βεβαιωθείς ότι έχεις συμπεριλάβει το αποδεικτικό πληρωμής και τυχόν συμπληρωματικά αξεσουάρ ή δώρα που περιείχε το αρχικό δέμα.
Χρήσιμη συμβουλή Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, για παράδειγμα ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα ζευγάρι παπούτσια, τότε πρόσθεσε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στην πρωτότυπη συσκευασία. |