Ανάλογα με τον χρόνο που έχει περάσει από την αγορά σου, μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω οδηγίες για την επιστροφή προϊόντος που έχει εμφανίσει ελάττωμα.
Πριν τους 12 μήνες
Για 12 μήνες μετά την παραλαβή προϊόντος μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής από την πλευρά σου επιλέγοντας “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής.
Μόλις καταχωρήσεις το αίτημα επιστροφής η ομάδα του Skroutz θα το εξετάσει και με την έγκριση θα δρομολογηθεί η παραλαβή του προς επιστροφή δέματος από τη μεταφορική, με τον τρόπο που έχεις επιλέξει κατά την υποβολή του αιτήματος. Στη συνέχεια θα σταλεί για έλεγχο είτε στο κατάστημα είτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ανάλογα με το προϊόν.
Με την ολοκλήρωση του ελέγχου θα λάβεις email για το πόρισμα και τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.
Σημαντική σημείωση Αν διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα προκύπτει από μη ορθή χρήση του προϊόντος, η αποζημίωση δε θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί. Σε αυτή τη περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τα επόμενα βήματα. |
Μετά τους 12 μήνες
Μετά το πέρας των 12 μηνών από την παραλαβή μπορείς ακόμη να επιστρέψεις ένα ελαττωματικό προϊόν με βάση τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση του.
Μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες για τις εγγυήσεις στην Πολιτική Επιστροφών.