Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αρχική σελίδα Κέντρου βοήθειας Βοήθεια για το καλάθι του Skroutz Αρχική σελίδα Κέντρου βοήθειας Βοήθεια για το καλάθι του Skroutz
Βοήθεια για το καλάθι του Skroutz
Επιστροφή στο Skroutz.gr

Breadcrumbs

  1. Βοήθεια για το καλάθι του Skroutz
  2. Επιστροφές
  3. Συχνές ερωτήσεις επιστροφών

Όλες οι κατηγορίες

Συχνές ερωτήσεις επιστροφών

  • Άλλαξα γνώμη και δε θέλω το προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
  • Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν σε ένα Skroutz Point;
  • Κάρτα αλλαγής για αγορές μέσω Skroutz
  • Θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν, να το στείλω στο κατάστημα;
  • Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν απευθείας στη μεταφορική;
  • Το προϊόν εμφάνισε βλάβη, πώς να το επιστρέψω;
  • Παρέλαβα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
  • Μπορώ να κάνω επιστροφή για Αγορά μέσω Skroutz από την Κύπρο;
  • Το νούμερο δεν μου κάνει, μπορώ να το επιστρέψω;
  • Επιστρέφονται όλα τα προϊόντα;
  • Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
  • Μπορώ να επιστρέψω παραγγελία με τιμολόγιο;
  • Γιατί το αίτημα επιστροφής δεν είναι διαθέσιμο για την παραγγελία μου;
  • Θα χρεωθώ για την επιστροφή και την αντικατάσταση;
  • Εγγύηση και Υπαναχώρηση: Τα δικαιώματά σου στις ηλεκτρονικές αγορές
English (US) Română (România)
ΣΚΡΟΥΤΖ ΑΕ Υπηρεσίες Διαδικτύου - ΑΦΜ 800863970 Αρ. ΓΕΜΗ 143321901000 Αλέκου Παναγούλη 91, 14234 Νέα Ιωνία
© 20[0-9]{2} Skroutz Α.Ε. All Rights and Lefts reserved. Πολιτική Απορρήτου | Πολιτική Cookies