Αν έχουν περάσει πάνω από 2 χρόνια από την παράδοση της παραγγελίας σου, δεν υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης αιτήματος επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σου.
Μετά το πέρας των 14 ημερών και για 2 χρόνια, από την παραλαβή μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν μόνο αν είναι ελαττωματικό, με βάση τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση του.
Διαφορετικά το αίτημα επιστροφής, μπορεί να μην είναι διαθέσιμο, γιατί το προϊόν μπορεί να ανήκει σε ειδική κατηγορία, όπου βάσει νόμου η επιστροφή δεν είναι εφικτή.
Μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες για τις εγγυήσεις στην Πολιτική Επιστροφών και στο άρθρο Επιστρέφονται όλα τα προϊόντα;.