Ναι! Αν το προϊόν που παρέλαβες δεν είναι αυτό που παρήγγειλες, μπορείς να το επιστρέψεις χωρίς καμία επιβάρυνση.
Μέσα σε 14 μέρες από την παράδοση του δέματος, μπορείς να υποβάλεις ένα αίτημα επιστροφής μέσα στον λογαριασμό σου, επιλέγοντας την αιτιολογία “Δεν είναι αυτό που παρήγγειλα”.
Στη συνέχεια διαλέξε μία από τις παρακάτω επιλογές:
- Παρέλαβα άλλο προϊόν (Για παράδειγμα, αν είχες παραγγείλει οδοντόβουρτσα και παρέλαβες οδοντόκρεμα).
- Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια (Για παράδειγμα, αν είχες παραγγείλει 5 τεμάχια σαπούνια και παρέλαβες 3 τεμάχια).
- Δεν περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα του προϊόντος (Για παράδειγμα, αν έχεις παραγγείλει τραπέζι και στη συσκευασία δεν περιέχονται οι βίδες για τη συναρμολόγηση).
- Παρέλαβα διαφορετικό νούμερο (Για παράδειγμα, αν είχες παραγγείλει σαγιονάρες νούμερο 38 και παρέλαβες 35).
- Το προϊόν που παρέλαβα έχει κάποιο διαφορετικό χαρακτηριστικό από αυτά στην περιγραφή στο Skroutz (Για παράδειγμα, αν είχες παραγγείλει κινητό 128GB και παρέλαβες 64GB).
Με την παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή από τη μεταφορική εταιρεία, δρομολογείται η επιστροφή των χρημάτων σου ή η αντικατάσταση του προϊόντος, ανάλογα με την επιλογή σου στη φόρμα επιστροφής.